sâmbătă, 12 septembrie 2009

Despre mine...Despre blog...


Despre mine:
E bine sa stii cui te adresezi, motiv pentru care va voi spune ca ma numesc Mirela.Pentru cei interesati de mai multe detalii, las inca odata Yahoo.ID: elutza_93@yahoo.com
Consider ca cele enuntate sunt suficiente .


Despre blog:
Idee spontana,  blogul este dorinta mea de a transmite ganduri pe care de cele mai  multe ori nu gasesc cui sa le spun. Se intampla in viata sa vina momente in care ne simtim apropiati de toata lumea dar, totodata atat de departe de fiecare dintre cei din jur. Momentul aparitiei blogului meu (septembrie 2009), reprezinta intocmai acest moment al existentei  mele.Prin urmare l-am gandit ....nu mult....si am inceput sa scriu.
Blogul descrie viata mea, intr-o armura. Intentionez ca pe viitor sa scriu si despre altii, dar pana atunci voi scrie aici(despre mine) fara pretentia de a fi inteleasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu